Piger på en kost: 6 hovedfejl

At vælge en kost, hårde restriktioner i ernæring og et ønske om at tabe sig så hurtigt som muligt til tider leger med os en pik vittighed. I stedet for at opnå det ønskede resultat, vi laver fejl, at vi har ekstra kilo:

1. Stor portion

Mange kvinder bedrager sig selv, ved at indtaste kosten salat med store portioner eller snacking kalorielette barer i mængden af ​​3-4 stykker med det samme. Husk: Selv en sund mad spises i store mængder vil krænke dine slankende planer. Store dele af selv de mest nyttige måltid strækning maven og efterlader følelsen af ​​"brosten i maven".

2. Kost tilbagetog = nederlag

Efter at have brudt reglerne i kosten, mange sænket deres hænder og tænker - de siger, jeg har allerede brudt, nu er det stadig ... og angribe køleskabet, der kommer uden katastrofe. Det er forkert at tro, at, dumme tidspunkter, bør ikke gå videre. Et stykke pizza, spises i weekenden, er ikke en grund til at smide ud det hvide flag.

3. Køb af diætprodukter

I løbet af kost, mange kvinder gør razziaer ved supermarkeder i jagten på specielle diætetiske produkter og fyld kalorielette køleskabe, uskyldig, low-carb og andre "nyttige" varer. Problemet er, at disse produkter aldrig mætte kroppen til den ønskede grad, så sandsynligheden for at have afsløret cookies "glukose" vil ønske at kvæle et kæmpe chokolade flise.

4. tælle kalorier

Selvfølgelig kalorier er vigtige, men mange kvinder på en diæt bedre formår at tabe sig, at være opmærksom på størrelsen af ​​portioner, på kvaliteten af ​​produkter mv Permanent kalorie optælling i hvert stykke, hvad du spiser, er meget nervøs. Derudover kan viden om det nøjagtige antal kalorier spist spille med dig en grusom spøg: for eksempel under frokosten dig "spiste" 500 kalorier ud af 700 planlagte, og 200 kalorier, som du mener, forblev "i sindet" . Og i stedet for stille og roligt stå op og ud over bordene (og med den tid, du er allerede fodret), du forsøger at "trænge" de manglende kalorier, spise noget andet. Så du spiser unødvendig - og alt dette er i jagten på den rigtige ernæring!

5. Spring en af ​​måltider

Mange taber er frustrerede på grund af det faktum, at de ikke mister vægt, på trods af at de spiser lidt. Lad os åbne en lille hemmelighed: For at tabe mere, du har brug for ... der er mere! Det lyder mærkeligt, men det fungerer. Den vigtigste ting, du har brug for at spise regelmæssigt, cirka en gang hver 4. time, i små portioner. En sådan måde at ernæring er den mest gunstige for fordøjelsen, foruden, vil han ikke give dig en fastfood i slutningen af ​​en lang dag på grund af det faktum, at du "ikke har været at spise en hel dag." Desuden vil denne metode til ernæring giver dig mulighed for at bevare energien længere, fordi blodsukkeret vil blive fastholdt på et niveau i løbet af dagen.

6. Afslag til morgenmad

Uden morgenmad, du begynder at føle en skarp følelse af sult og, i sidste ende, spise meget mere spise meget mere end magt. Om eftermiddagen, processen med stofskifte bremser, og risikoen for at få overvægtige stiger til tider. Spelbolag utan svensk licens får inte marknadsföra sig till invånare i Sverige. De kan inte heller erbjuda en smart service för spelpauser, vilket är en negativ faktor. Om du bestämmer dig för att spela på ett internationellt kasino ska du alltid komma ihåg att sätta dina egna insatsgränser att casinomedspelpaus.com . Vissa spel som är tillåtna på olicensierade casinon är inte tillgängliga på den svenska marknaden. Ett exempel på detta är spelshower, som är otroligt populära på internationella kasinon.